Jumat, 21 Oktober 2016

Metode Pengobatan Ayan Dengan Menggunakan Ganja

Eksperimen perubatan berasaskan ganja sudah nomor satu difungsikan pada rawatan anak-anak mereka menghidap epilepsi dgn step parah dan eksentrik lulus. Percubaan klinikal itu ialah step teristimewa alamat empat level tes perubatan memakai ganja yang telah berasal sejak tahun lalu. Metode Pengobatan Ayan Dengan Menggunakan Ganja.

Pengeluar ubat GW Farmasi menginginkan bisa meratifikasikan keistimewaan permulaan cannabinoid, bobot repot yang kaya di dekat ganja. pada keterangannya, syarikat farmaseutikal itu menggugat bahawa ada 120 pengidap ayan yang diuji membawa ubat Epidiolex. Jadi hal ini bisa digunakan sebagai obat ayan ayan atau dewasa.

Asal uji mencoba termasuk diketahui bahawa pengidap mengantongi umumnya kemerosotan intensitas kejang sampai 39 peratus dekat tunggal bulan elemen itu jauh lebih gede daripada pemakaian ubat placebo.


Uji cobalah ini berniat kepada membimbing pasien sindrom Dravet, kondisi yg terhitung lebih sukar terhadap ditangani berbanding penanggung epilepsi. Dravet solo kebanyakan ditunjukkan dengan soal tingkah laku, ganjalan kognitif, ataxia kondisi( tak kalem) sekalian kejang berpanjangan.

"Ini memberi tahu bahawa cannabinoid dapat membuahkan dan dengan cara klinikal mampu mewariskan warawara sekalian menawari strata rawatan baru yg menjanjikan. mudah-mudahan bisa tengah mengobati pelbagai keluhan, kata Julian Gover, Chief Executive GW Farmasi, seperti dikutip semenjak Independent.

Gover bicara, terhadap musim ini pihaknya tambah menuntut jumpa dgn Badan interogator Ubat dan Makanan Amerika, bagi memperoleh traktat laksanakan rawatan sekitar pasien ayan bersama ubat-ubatan berasaskan ganja ini. Namun sayangnya di Indonesia sendiri ganja untuk Obat Ayan belum diperbolehkan.

Pengarah Eksekutif lembaga Sindrom Dravet, Marry Anne Meskis, menyampaikan bahawa sindrom Dravet yakni salah tunggal ganjalan yang bisa dicetuskan oleh sawan buat kanak-kanak. kepada menanganinya, butuh rawatan yg selamat dan berkesan.

"Kami teramat suka sanggup membawa tidak sedikit pelajaran bersumber ciptaan ini dan mengambil angan-angan terhadap anak-anak dan pun marga, yg sewaktu ini menjalani pandangan hidup bersama hal kasus kejang-kejang," katanya.

GW Farmasi berdiri sejak 1998 dan menapakkan dgn pembangunan rawatan terapetik memanfaatkan ganja. Syarikat farmasi yang berpusat di London ini sudah memiliki amnesti benar mengebumikan ganja terhadap difungsikan yang merupakan ubat di tanah Inggeris selatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar